NOTD: Cherry Blossom

6 apr

Hee♥

Omdat het weer wat lekkerder weer is, had ik zin om daar wat mee te doen op mijn nagels. Ik ging wat rond zoeken op youtube, en gelijk sprong de Cherry Blossom nail art er voor mij uit, het zag er echt heel leuk uit! Dus besloot ik om dat ook te doen:

Ik heb voor de ondergrond de Mint Cream van ELF gekozen, lakt niet erg mooi, maar als ondergrond is het prima.

Het is nog best goed gelukt, maar helaas zie je dat niet zo terug op de foto’s. Ik weet niet wat het is, maar ik kan nagels gewoon níet goed op foto’s krijgen. Dus als je tips hebt, laat alsjeblieft even een reactie achter ;).

Het maken van deze nailart is eigenlijk heel simpel.
– Je lakt je nagels (bijvoorbeeld) in een mintkleur, je kan ook andere kleurtjes gebruiken.
– Je zet met een dun kwastje zwarte, willekeurige streepjes. Dit dient als takje.
– Je doet naast elk takje een paar witte bolletjes.
– In elk groepje witte bolletjes zet je een roze stip.

En tádá! Je hebt Cherry Blossom nails! Easy, peasy, lemon squeezy.  Jaja, ik laat jullie mijn Engelse skills zien, want daarover heb ik morgen een proefwerk, wish me luck! ;)

xoxo

We ♥ Imperfection

23 Reacties to “NOTD: Cherry Blossom”

  1. Het zusje 4 april 2012 bij 11:08 #

    Ziet er heel leuk uit! Het lijkt een beetje op een van die flesjes van Arizona:-)
    Succes met je proefwerk!

    Liefs

  2. beautiesatwork 4 april 2012 bij 13:02 #

    mooi gelukt :) succes met engels

  3. Zahra 4 april 2012 bij 13:40 #

    Dit wilde ik toevallig ook net maken! Bedankt voor de uitleg, haha :)
    xx

  4. Rachel Janssen 4 april 2012 bij 14:15 #

    Ik vind het super leuk! Dat wil ik ook wel eens gaan maken, hihi.

  5. roos 4 april 2012 bij 14:41 #

    Wauw, echt heel mooi gelukt!

  6. BeautyChef 4 april 2012 bij 14:47 #

    Leuk! Ziet er echt heeel goed uit :)

  7. Robin 4 april 2012 bij 15:28 #

    Leeeeuk! Veel succes met Engels

    xx iloveweirdpeople and mee ♥

  8. soraya 4 april 2012 bij 19:00 #

    Ooh dit is zoooo sgattig !

  9. toadette 4 april 2012 bij 19:33 #

    Wat mooi gemaakt :)! Als ik mijn nagels straks wat langer heb dan wil het ook een keer gaan proberen ;)! Toy toy voor je proefwerk :)!

  10. Jorinde 4 april 2012 bij 19:59 #

    Mooi gelukt hoor. Succes met je proefwerk!

  11. Joyce 4 april 2012 bij 20:55 #

    Hoe leuk!

  12. MissEvie.nl 5 april 2012 bij 10:47 #

    Prachtig gedaan! Ik heb ook al eens deze nailart gemaakt maar dan met roze. Ik ga hem ook nog eens met blauw/groen maken denk ik! :-)

  13. Peggy Timmermans Visagie 5 april 2012 bij 14:09 #

    Vind het altijd super om te zien, maar helaas bak ik er niets van. Ik heb gewoon geen geduld…

  14. missimperfection91 5 april 2012 bij 16:05 #

    Hej Sanne, mijn link klopt niet als ik op je Blog Roll klik :( Hier nog een keer de link^^ http://missimperfection91.wordpress.com/

    Xx

  15. madebykiki 8 april 2012 bij 21:55 #

    Oh heel leuk!! Elkaar volgen??

    • WeLoveImperfection 11 april 2012 bij 16:16 #

      Oeps, late reactie, maar is goed! :) Maar wat is jouw site? Want er staat nergens een link bij :)
      xoxo

  16. Michelle 10 april 2012 bij 21:57 #

    Dit is een hele leuke nailart, ik ben echt niet zo creatief. Toch ben ik eigenwijs en ik ga deze binnenkort maar eens uitproberen. Het lijkt inderdaad op die flesjes van Arizona, supergrappig.

Plaats een reactie